torstai 10. kesäkuuta 2010

Kortteja, kortteja

Tuli taas väkerrettyä kortteja ilman sen kummempaa osoitetta. Värit eivät oikein pääse oikeuksiinsa näissä valokuvissa. Sääli! Kun katselin vanhoja päivityksiäni, havaitsin että pääpaino on viimeaikoina ollut korteissa. Täytyy vissiin ryhtyä kokeilemaan jotain muutakin. Kännykkäpusseja olen luvannut töihin huovuttaa. Niitä pitäisi tehdä, mutta vastassa on ollut suuri viitsimis kynnys.

Palatakseni kortteihin. Tämä keskeltä aukeava kortti on ihan kiva, mutta sitä kun olen tässä katsellut, niin koko ajan on sellainen olo, että siitä puuttuu jotakin. Lisäsin ääriviiva-kukkaset kortin kulmiin, mikä vähän helpotti oloani, mutta täysin tyytyväinen en ole vieläkään. Tämä on ensimmäinen Torehead 3D, jonka olen tehnyt. Olen aina rakastanut niitä, mutta en ole löytänyt kuvia mistään. Viime käsityömessuilla Turussa arkkeja oli, joten hamstrasin niitä pienen varaston.





Tästä kortista tuli ehkä vähän liian kuviollinen, mutta pidän siitä silti. Erityisesti tykkään nauhakoriste "jutusta". Minä taidan luonnostaan tehdä enemmän ns. tyttöjen kortteja.





Viimeisestä kortista tuli oikein söpö. Pyörittelin noita taustalla olevia paperikolmioita olohuoneen pöydällä pari päivä. Tiesin, että haluan tehdä niistä kortin, mutta luovuus ei ottanut tuulta heti purjeisiin. Taustakortti olisi ehkä saanut olla jonkin muun värinen, mutta toimii se näinkin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti